繼續齊齊睇波不賭波 之 快閃大腳八活動

歐國盃已經進入尾聲,即將由意大利對英格蘭,上映一場龍爭虎鬥!

不過喺睇決賽之前,想同大家分享一件事。前排同同事傾談賽事時,我地發現喺16強及4強的比賽中,先有法國對瑞士,後有意大利對西班牙,傳統勁旅都因為12碼而出局。

法國被視為奪冠熱門,陣中有普巴、簡迪、基沙文等名將,更有被媒體譽為「世界最佳年輕球員」的基利安麥巴比,但最後係12碼中,麥巴比射失12碼導致法國隊出局。

而另一被視為奪冠熱門的西班牙真的是「成也莫拉達,敗也莫拉達」。莫拉達係下半場為西班牙追和1比1,但12碼「宴客」,西班牙被踢出局。

既然射12碼咁重要,我地就準備左「快閃大腳八活動」畀觀塘區居民著住特制的「大腳八」波鞋射…「9碼」,畀大家感受一下射「關鍵一球」的感覺!

更重要的係,我地亦向觀塘區居民,包括家長、小朋友、小學生、中學生、公園伯伯,連工人姐姐我地都唔放過,一一同佢地講解賭博的定義同影響,不少小朋友在活動過程中才知道原來「夾公仔」、「課金抽獎」、「擲彩虹」等遊戲都含賭博元素,亦有家長即時向小朋友說教!所以話「預防賭博,要由BB做起」!

大家都要記得「睇波不賭波 健康齊踢波」呀!

Leave a Reply